adfly

Kamis, 08 Agustus 2013

Good morning my kind hearted friends, May this morning find you peaceful heart...

Good morning my kind hearted friends,



May this morning find you peaceful heart and good health.



Let us start the dynamics of today with a prayer …



Dear Lord, please keep me close to You in loving devotion to You.



Please enable me to be a person of great value for my family and friends, for those I work for, for those I work with, and for those whom I serve.



Please make my heart firm, my words kind, my mind clear, my shoulders strong, my actions accurate, and my timing impeccable.



Amen



Mario Teguh – Loving you all as always



---------------



Selamat pagi sahabat-sahabat saya yang baik hatinya,



Semoga pagi ini menemukan Anda dengan hati yang damai dan kesehatan yang baik.



Marilah kita memulai dinamika hari ini dengan doa ...



Tuhan yang terkasih, jagalah aku dekat kepadaMu dalam pengabdian yang penuh cinta kepadaMu.



Mohon mampukanlah aku untuk menjadi pribadi yang bernilai besar bagi keluarga dan sahabat-sahabatku, bagi mereka yang untuknya aku bekerja, bagi mereka yang aku bekerja dengannya, dan untuk mereka yang kulayani.



Mohon buatlah hatiku tegas, kata-kataku ramah, pikiranku jernih, pundakku kuat, tindakanku tepat, dan waktuku tak bercela.



Aamiin



----------------



Jangan lupa ikut bilang ‘Aamiin’ ya?



via Mario Teguh's Facebook Wall http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10151938289584881&id=52472954880

Tidak ada komentar:

Posting Komentar